Při objednávce nad 3.000 Kč neplatíte poštovné. Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.
Zboží zasíláme pouze v rámci České republiky.
Pokud máme vámi objednané zboží skladem u nás - (položky v oddělení Parfémy v akci), odesíláme ho v den objednání (při objednání do 11 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den. U ostatních položek se dodací lhůta řídí údajem o dostupnosti zboží, uvedeným u každého produktu.
Položky s údajem dodací lhůta: skladem (do 3 dnů u vás) jsou na externím skladě a expedujeme je zpravidla druhý den po objednání. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás informovat.
Objednané zboží zasíláme prostřednictvím kurýrní služby DPD (doprava od 159,-Kč), Českou poštou (doprava od 119,-Kč) nebo Zásilkovnou (doprava od 89,-Kč) na vybrané výdejní místo.
Doručení zásilky službou DPD Private - Online si zvolíte, kdy to DPD přiveze
Neztrácíte čas ve frontách
DPD vám doručí zásilku do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ji následující den.
Zásilku máte pod kontrolou
O zásilce dostanete informace přes SMS/e-mail.
Den před doručením obdržíte SMS/e-mail s přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr a v den doručení se dozvíte 2hodinový interval pro doručení.
Doručení si řídíte sami
V aplikaci DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz můžete: změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu, ve větších městech si vybrat čas doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
V den doručení se dozvíte 2hodinový interval pro doručení.
Sledujte svou zásilku a spojte se s DPD
www.dpd.cz
Zákaznická linka: PO - PÁ 7:00 - 18:00, info@dpd.cz, 841 700 700
Doručení zásilky prostřednictvím České pošty službou:
Balík Do ruky - Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.
Proč je Balík Do ruky tak výhodný?
Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.
nebo Kurýrní službou České pošty EMS - u zásilek odeslaných prostřednictvím EMS, Česká pošta garantuje doručení do 14.hod. následující pracovní den po dni odeslání. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
Zboží doručuje Česká pošta - obvykle již druhý pracovní den. Pokud nebudete zastiženi doma, měli byste obdržet "Oznámení o uložení zásilky" a zásilka bude uložena na poště 7 dnů. Pokud není zásilka vyzvednuta, tak se po 7 dnech vrací zpátky k nám.
Upozornění: z mnohých zkušeností je zřejmé, že poštovní doručovatel ne vždy toto oznámení vyplní a zanechá v místě Vašeho bydliště, proto doporučujeme ověřit si uložení objednané zásilky - telefonicky či osobně na vaší poště! Kontakt na vaší poštu naleznete na webových stránkách České pošty: http://www.ceskaposta.cz/ . O odeslání zásilky vás budeme informovat e-mailem.
Zásilkovna - doručení na výdejní místo:
Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč.
Doručujeme pouze na území České republiky.
Způsob platby
Dobírkou
Nejběžnější platební metoda. Objednávku kurýrovi nebo zaměstnanci České pošty zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti.
Bankovním převodem
Platbu můžete uskutečnit předem převodem na náš bankovní účet. Po odeslání vaší objednávky obdržíte automatický e-mail o jejím potvrzení. Výzvu k úhradě vaší objednávky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol objednávky, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem od našeho zákaznického centra. Peníze jsou na náš účet připsány během 1-3 pracovních dní. Po obdržení platby, zboží ihned odesíláme (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od České pošty nebo kurýra pak již nic neplatíte.
Daňový doklad není součástí zásilky, posíláme ho v elektronické podobě, snažíme se tak přispět k ochraně životního prostředí. Daňový doklad slouží zároveň i jako záruční list.
Uvedené způsoby platby nepodléhají elektronické evidenci tržeb (EET).
Přímé platby z účtu na účet nejsou předmětem EET.
Dobírky za určitých podmínek nepodléhají EET. Pro doručování zboží využíváme výhradně tyto společnosti:
1. Česká pošta - poštovní služba "Balík do Ruky" a kurýrní služba Češké pošty "EMS"
2. Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. - poštovní služba "DPD Private"
3. Zásilkovna s.r.o. - doručení zásilky na výdejní místo
Dopravci nevystupují v roli zastupujícího, nýbrž zastávají roli tzv. "prostředníka". Prostředníkem jsou mj. provozovatelé poštovních služeb, je-li přeprava realizována jako poštovní služba s doplňkově sjednanou poštovní službou dobírky. Poštovní službou je činnost prováděná dle poštovní smlouvy za podmínek stanovených zákonem č. 29/2000 Sb. o poštovních službách a o změně některých zákonů.
Dopravci s poštovní licencí nám převádějí platbu přímo z účtu na účet. Nejsme proto povinni takovou platbu evidovat (nejsou splněny formální znaky evidované tržby).