Lacoste Challenge je energizující a pozitivně naladěná pánská vůně, kterou si oblíbí především mladší muži se zálibou v dynamickém způsobu života. Najdeme v ní i stopu neúnavné vytrvalosti legendáního Reného Lacoste, zakladatele značky a někdejší tenisové legendy. Právě s odkazem na něj dostala nová vůně své jméno a motto: "Nikdy se nebraň výzvě ke hře."
Vytrvalý a cílevědomý René Lacoste, který ke všem výzvám vždy přistupoval s grácií a smyslem pro fér hru, je i dnes vzorem, jehož odkaz se snaží značka Lacoste beze zbytku naplňovat. Nejinak je tomu i u nejnovější pánské vůně Lacoste Challenge, která představuje perfektní směsici tradičních hodnot a moderního ducha v podobě svěžího aromatického úvodu ideálně souznícího s plnými tóny dřevitého základu.
Tváří vůně, která září v televizní i tiskové kampani, je kanadský herec Hayden Christensen proslavený po celém světě nejen jako představitel Anakina Skywalkera z 2 a 3 dílu legendárních Hvězdných válek. Jeho herecký talent, přirozenost a v neposlední řadě i vřelý vztah ke sportu a k tenisu zvlášť jej přímo předurčují ke ztělesnění muže Lacoste Challenge.
"Hayden je pro nás perfektním představitelem moderní duše značky Lacoste. Je mladý, a přesto nepostrádá styl, je dynamický a má obrovské charisma, které z něj vyzařuje a jehož si každý všimne už na první pohled," konstatuje globální marketingový ředitel LACOSTE fragrance Andreas Gerber.
Nevtíravá směs klasických i moderních ingrediencí spolu s unikátním složením vůně inspirována sofistikovaným stylem na kurtu příznačným pro Reného Lacoste – promyšleně důslednou hrou od základní čáry přerušovanou energickými výpady a neuvěřitelnou lehkostí při smečování.
A stejně jako krokodýl, po kterém získal René svou přezdívku, ani on nikdy "nepustil" svou kořist v podobě vítězství. Navíc nikdy zbytečně neplýtval pohybem, pěkně si počkal, až se "kořist" přiblíží a pak tvrdě zaútočil – na kurtu i později v podnikání. Proto se mu tak líbil obrázek krokodýla, kterého si později zvolil i jako svého maskota. Mimochodem, že udělal dobře svědčí i fakt, že se z malého "zubícího se" krokodýla stalo na přelomu milénia jedno z celosvětově nejznámějších log.
Zakladatel společnosti René Lacoste nepostrádal inovátorského ducha, který mu nedovolil spočinout na vavřínech vítězství, ale hnal ho stále dál. Důkazem budiž, že při hledání ideálního držení rakety spotřeboval stovky kotoučků amerických náplastí, jimiž oblepoval dřevěnou rukojeť své rakety. Tím zabránil, aby mu ve zpocených rukách klouzala a dosáhl s ní mnohem lepšího úchopu. Jeho nápad se bleskově rozšířil a dlouho se u klasických raket používal.
A právě tenhle "zlepšovák" má připomínat flakón nové pánské Lacoste Challenge – na "rukojeti" v leskle černém provedení zdobeném nezaměnitelným logem krokodýla září šťavnatá žlutá – barva tenisových míčků. Elegantní kontrast mezi černou a žlutou vytváří příjemné napětí a očekávání, jako předtím, než se raketa dotkne míčku a vypustí ho do prostoru.
Výsledkem je moderní interpretace značky reflektující mladistvě sportovní charakter vůně a přitom nepostrádající jistý prvek lehké nostalgie po časech, kdy proslulý "krokodýl" René Lacoste kraloval na světových kurtech.