Ferrari Uomo jakožto nový koncept vůně perfektně ladí s elegantní, prestižní a výraznou povahou duše Ferrari. Odhaluje její charakter - silný, fascinující, sofistikovaný a typický zároveň. Projekt Ferrari Uomo měl na starosti pečlivě vybraný tým specialistů, který dal vzniknout nové dimenzi dokonalosti.
Kořenitě-dřevitá vůně s akcentem kůže je pak samotným podpisem na vstupence do nejvyšší společnosti. Autorem vůně není nikdo jiný než Alberto Morillas, hlavní parfemář společnosti Firmenich a autor mnoha úspěšných vůní luxusních značek. Autorem flakonu a krabičky je známý designer Thierry de Baschmakoff, zakladatel a zároveň kreativní ředitel společnosti Aesthete. Design flakonu silně ovlivňují estetické linie automobilů Ferrari. Krásně se zde doplňují klasické tvary ze světa flakonů s detaily karoserií oku ladících Ferrari. Typický znak Ferrari, "vzpínající se kůň", hraje v tomto případě hlavní roli na vršku flakonu. Ten je díky kůži a nablýskanému kovu, ikonickým materiálům pro automobilku Ferrari, doveden k dokonalosti. Materiály flakonu odkazují na symboly světa Grand Tour: elegantní matný hliník a sofistikovanou tmavou kůži s ručním prošíváním.
Všechno je v tomto příběhu prostě perfektní: muž, automobil, nádherná krajina Středomoří. Prolínající se záběry intenzivní jízdy dokonalým vozem s tváří charismatického sebevědomého muže, který sedí za jeho volantem, dávají tušit neopakovatelné zážitky. Tato nová vůně je příslibem uskutečnění snu o Ferrari, je prvním krokem k dosažení prestiže skutečného muže Ferrari.